Меню
Вашите продукти

Детски велосипед ShockBlaze WARRIOR 24" 2018

Детски велосипед ShockBlaze WARRIOR 24" 2018
0% лихва Разпродаден
Детски велосипед ShockBlaze WARRIOR 24" 2018
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
КУПИ ТОЗИ ВЕЛОСИПЕД с 0% лихва
Плати го на шест равни месечни вноски
0.00лв

СПЕЦИФИКАЦИЯ

Спецификации
Рамка ALUMINIUM LIGHT 6061, HYDROFORMED TUBING, SPORT ACTIVE GEOMETRY
Вилка SUNTOUR XCT-JR-P 24"
Чашка MAXTEC, H117DM, AHEAD
Курбели Shimano FC-TY501, 42X34X24T
Педали XERAMA SP-872N
Верига KMC Z82
Обтегач Shimano TOURNEY, RD-TX800, 7/8-SPEED, DIRECT ATTACHMENT TYPE
Дерайльор Shimano TOURNEY FD-TY700
Команди Shimano ALTUS SL-M310, 8-скорости
Венец Shimano CS-HG200-8, 8-скорости, 12-14-16-18-21-24-28-32T
Джанти MAXTEC MACH1 810,
Предна главина QUANDO ALLOY, 36H
Задна главина QUANDO ALLOY, 36H
Гуми KENDA, 24x1.95, BLACK/WHITE, K817
Кормило ZOOM MTB-AL-153BT, ALLOY, 560mm
Лапа MAXTEC TDS-C41-8, EXT 60
Седалка ACTIVE, D2404, SIZE: 235x135
Колче за седалка ZOOM SP-C208, 27.2x250mm
Предна спирачка MAXTEC, TX-121, ALLOY
Задна спирачка MAXTEC, TX-121, ALLOY
Тегло 12,90 кг.
Страна на произход България

ОПИСАНИЕ

Велосипедът е предназначен за деца от 9 до 12 години или височина от 130 до 160 см.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност

ГАРАНЦИЯ

Какво покрива гаранцията на производителя?

Гаранцията на производителя покрива дефекти в изработката и компонентите на велосипеда, риска от повреда по време на транспорт на велосипеди, които са продадени и асемблирани изцяло от оторизиран представител на Shockblaze. Велосипедите Shockblaze ще се наричат „Продукт" в следващите части на гаранцията.

Какъв срок покрива гаранцията на производителя?

Гаранцията на производителя е със срок от 2(две) години и е валидна от датата на закупуване на Продукта. Прилага се само спрямо регистрирания първоначален собственик на Продукта. Прехвърлянето на Продукта от първия собственик на друг води до анулиране на гаранцията.
 
Гаранцията за рамките и вилките (ако вилката е Shockblaze) може да бъде удължена до срок от 3(три) години, в случай, че велосипедът се регистрира онлайн в секцията "Регистрирай твоя велосипед". Удължената гаранция ще се прилага само за Продукти, закупени и регистрирани след 09.02.2015 г., при условие, че онлайн регистрацията е извършена в рамките на 14 дни от закупуването на Продукта.

Гаранцията на производителя ще бъде приложена в случай, че се изпълняват условията по годишното обслужване на Продукта, съгласно предоставените инструкции за поддръжка в упътването и препоръките от оторизираните представители на Shockblaze. Извършеното годишно обслужване трябва да бъде потвърдено с подпис и печат. В случай, че такова не е изпълнено, срокът на гаранцията се намаля от 3(три) на 2(две) години.
Гаранцията покрива поправен или заменен Продукт за останалия срок от оригиналната гаранция, до степен позволена от закона.
Всички гаранции предположени от закона са ограничени до срок от максимум 3(три) години (при налична регистрация на Shockblaze велосипед), респективно 2(две) години, от датата на покупка на Продукта, освен ако закона изрично не посочва по-кратък срок, и са ограничени до първия собственик на Продукта.

Какво ще направи Shockblaze?

Shockblaze ще замени с Продукт с подобен вид и качество или поправи дефектен Продукт, или ще Ви възстанови заплатената сума (като свидетелство ще служи Вашата касова бележка от покупката на Продукта). Разходите, свързани със заменянето на които и да са не дефектни части са за сметка и се заплащат от собственика на Продукта. В такъв случай, Вие ще бъдете уведомени за наложителността за замяната на не дефектни части, така че да може да организирате и приоритизирате разходите си.


Какво не покрива гаранцията?

Гаранцията не покрива: 

  • Продукти, отдавани под наем; 
  • Велосипеди за състезания, тестове и демонстрации (демо велосипеди); 
  • Ненапълно асемблирани велосипеди; 
  • Повреди, възникнали поради - злополуки, небрежност, неправилно третиране, злоупотреба, неправилна употреба, неправилно асемблиране; 
  • Повреди, възникнали поради несъобразяване с препоръчителните условия за поддръжка и използване; 
  • Повреди, възникнали поради неправилно или неточно извършена поддръжка или ремонт, извършени от който и да е различен от официален представител на Sprint;
  • Повреди, възникнали поради използването на части и приспособления, несъответстващи на Продукта и промяната на Продукта.


Гаранцията не покрива дефекти, дължащи се на нормалното износване на компонентите: 

  • Гуми (вътрешни и външни); 
  • Накладки на спирачки;
  • Падове на V brake/спирачки); 
  • Жила, капсули(метални, пластмасови); 
  • Педали; 
  • Ръкохватки на кормилото; 
  • Верига; 
  • Фарове; 
  • Бутилка за вода


Всички Продукти имат включено упътване. Моля следвайте внимателно инструкциите в упътването или тези поставени на Продукта. В рамките на позволеното от закона, последващи и случайни наранявания не се покриват от гаранцията.

Как може да предявите иск по тази гаранция?

За да предявите иск по гаранцията, Вашата първа стъпка е да уведомите Shockblaze и/или локалния оторизиран представител на Shockblaze за предявения дефект, в рамките на гаранционния период. Второ, трябва да предоставите Продукта за навременна инспекция от Shockblaze. Моля свържете се с Вашия официален Shockblaze дилър, обадете се на обслужване на клиенти на Shockblaze. Всички върнати Продукти трябва да са придружени с доказателство за покупка (обикновено това е касовата бележка) от официален Shockblaze дилър. В противен случай гаранцията няма да бъде призната. Копие от Протокол за предаване на Продукта (ще намерите непопълнен на гърба на упътването) ще остане при Shockblaze дилъра след приемане и подпис от собственика на Продукта. Задължително е показването на протокола при предаването на дефектна част в случай на иск по гаранцията, както и на доказателство за извършена покупка, в противен случай гаранцията няма да бъде призната.