
Ревю на CROSS VIPER 2018
Моделът VIPER е познат от предходния сезон, като за новия претърпя промени в някои от компонентите, но отново запазва концепцията си за достъпен ценови клас. Основната разлика за 2018-та е оборудването му с по-добра предна вилка SF14-M3030, хидравлични дискови спирачки AM315, по-солидни лапа и кормило. Рамката отново е с класическа ХС геометрия, запазвайки всички конструктивни характеристики, осигуряващи и прословутата здравина и надежност. Отново са използвани същите овални алуминиеви тръби, които за предния триъгълник са с кръстосващи се елипсовидни сечения – обърнати хоризонтално при тръбата за седалката и плавно преливащи във вертикални при челната. За противодействие на огъването в тази зона (при скоростно газене на неравности) двете тръби отново частично се засичат, а в основата между челната и долната е запазен характерният допълнителен укрепващ елемент. Коравината на рамката при странично натоварване се гарантира и от характерното оформление в горната си част, където съответните тръби на предният и задният триъгълници са една до друга, обгръщайки и странично тази за седалката. Рамката се предлага в две цветови версии (според размера на гумите), солидно защитени от полиестерено лаково покритие. Седалката, спирачките и командите им, както и вилката са черни, а цветните акценти в някои от компонентите, хармонират с конкретното цветово решение на графиката, придавайки семпло излъчване на целия байк. Самата вилка SUNTOUR-М3030 е с ход 75мм и прилична енергоемкост на пружинния демпфер, предлагайки също регулируема твърдост. Велосипедът е оборудван с 21 скорости и основни компоненти от сериите на SHIMANO, включително новите за модела хидравлични дискови спирачки. Джантите Crosser отново са с двустенен алуминиев профил Х2 с монтирани върху тях балонни гуми с нормален оф-роуд протектор. Всички нови промени в модела повишават потенциала му по трасета от разнороден характер при това на добра цена, благодарение на адекватната окомплектовка за ценовия си клас.
1 Коментар(и)
Хора това отговаря на модел 2014та като геометрия и окачване ... Тая вилка е пълna шега за mtb колело ... Не ми е ясно вашите дизайнери не гледат ли пазара ?!?!?!
Изпратете коментар