Меню
Вашите продукти

Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021

Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Разпродаден
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
Планински велосипед ORYX NINE C18 29" 2021
2 години гаранция
Всички велосипеди с 2 години гаранция
КУПИ ТОЗИ ВЕЛОСИПЕД с 0% лихва
Плати го на шест равни месечни вноски
0.00лв

Опции

СПЕЦИФИКАЦИЯ

Спецификации
Рамка ORYX NINE C18 29" - алуминиева твърда
Вилка Manitou Markhor, 100мм ход, Air Pressure, Rebound, Lockou, тегло 1696г.
Чашка FPD DOZER TAPERED
Курбели Shimano ALIVIO M4050 / дължина на рамото 175 мм./ 2 плочи - 36-22 зъба
Педали FPD ALLOY PLATFORM
Верига Shimano DEORE HG53
Обтегач Shimano ACERA M3000
Дерайльор Shimano DEORE M6025
Команди Shimano M3010 M3000 ACERA 2X9, 18 скорости с интегрирани жила в рамката
Венец Shimano CS-HG200 11-36T 9 предавки
Джанти WTB SX21 29" тегло 546 грама
Предна главина Shimano TH505B, алуминий, 32 отвора, система за бързо освобождаване (QR)
Задна главина Shimano MT400 Rear Hub - Centerlock - 12x148mm Boos, алуминий, 32 отвора
Гуми WTB RANGER COMP 29x2.25
Кормило KORE XCD 2 FLAT, алуминиево, дължина 710mm, тегло 266 грама
Лапа KORE XCD, алуминиева с четири болта, издигане 6 градуса, дължина 70мм.
Ръкохватки KORE IKON GRIP, тегло 104 гр. и дължина 135мм.
Седалка WTB VOLT SPORT M, тегло 316гр.
Колче за седалка KORE XCD 2 DB 30.9X400мм.
Предна спирачка Хидравлична дискова Shimano M200 с 180мм. ротор
Задна спирачка Хидравлична дискова Shimano M200 с 160мм. ротор
Тегло 14,3кг.
Страна на произход България

ОПИСАНИЕ

Ако сте готови да отделите малко над 1000 лв. за своя нов ХС велосипед с 29-цолови колела, Oryx C18 може да ви предложи много повече от модерна визия, защото това е един качествен твърдак от начален клас, подходящ за сериозно каране още след изваждането от кашона. Велосипеда е подходящ за последващо надграждане, ако се наложи.


Алуминиева рамка

Висококачествените алуминиеви сплави са най-широко използваният материал за велосипедни рамки, защото осигуряват най-добър баланс между ниско тегло, здравина, коравина, цена за производство и възможности за по-разчупен дизайн.

Интегрирани в рамката жила

Cable Inside System технологията се отличава и с нивото на защита, което осигурява за скоростната система. Максимална ефективност срещу външни атмосферни влияния, защита от повреди и не на последно място - лекотата и модерният дизайн

Конусовидно чело

Челната тръба с конусовидна форма увеличава коравината в предната част на рамката и в короната на вилката, а с това и в цялата кормилна област. По този начин се повишават стабилността и контролът при каране по пресечен терен. Липсата на външни чашки за лагерите дава възможност за по-малка височина на кормилото и по-изчистен външен вид.

Куха ос / изнесени лагери

Курбелите с куха ос и изнесени извън рамката лагери постигат по-ниско тегло на скоростната система, по-голяма коравина и са по-издръжливи във времето, защото размерът на лагерите е по-голям. В много отношения тези системи са и по-лесни за обслужване, поддръжка и ремонт.

Касетна задна главина

Понасят значително повече натоварване от въртенето на гумата и от ударите по неравностите на терена. Този тип главини са подходящи за планински велосипеди. Касетните главини са по-лесни за поддръжка.

Хидравлична дискова спирачка

Хидравличните дискови спирачки използват флуид (минерално масло или спирачна течност DOT) за предаване на усилието. Благодарение на това спирачната им сила обикновено е голяма, но се дозира плавно и лесно.

Спирачен апарат в задния триъгълник

Монтирането на апарата на задната спирачка между тръбите на задния триъгълник е перфектно решение за намаляване на загубата на спирачна сила и допълнителна защита на хидравличната система. Освен това води до по-изчистен външен вид.

Предна ос с бързо освобождаване

Велосипедите, при които предната ос е част от главината, са по-достъпни като цена. В общия случай вилките за такъв тип ос са малко по-леки. Ексцентриковият лост за бързо освобождаване (QR или Quick Release) позволява бърз демонтаж или монтаж на предното колело.

Задна проходна ос / Boost

Проходна ос на задната главина с размери 148х12 мм. Увеличава устойчивостта към странични и/или усукващи натоварвания.Този тип ос дава до 10-15% увеличение в коравината на задното колело. Увеличава здравината на задния триъгълник на велосипеда.

Вилка с въздушна пружина и масло

Вилките с въздушна (пневматична) пружина и маслена (хидравлична) амортизация са по-леки и позволяват лесно напасване към хора с различно тегло, защото налягането в тях може да се променя. Пневматичните пружини са прогресивни по природа, което подобрява контрола и сгъването при силни удари.

Помпа за предна вилка, шок /опция/

Помпа за амортисьори Beto Shockpump ви дава възможност прецизно да настроите налягането на вашата въздушна вилка или шок. Бързо и лесно задайте желаното налягане, благодарение на манометъра за фина настройка и прецизния винт за реглаж.

Френски вентил (Presta)

Може да се каже, че това е традиционният вентил за велосипедни гуми. Отличава се с по-тънко стебло и с глава, която има отвиващо се капаче, чрез което може лесно да се изпуска въздухът. Съвместим е с всички велосипедни капли, но ако искате да напомпате гумите си на някоя бензиностанция, ще ви трябва преходник.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност

ГАРАНЦИЯ

 

1. Обща гаранция за вепосипедите с марка „ОРИКС“ е 2 години

2. Гаранцията се дава срещу дефекти на материала и производствени дефекти от датата на закупуване, както следва:

- Рама и твърда вилка - гаранция 2години.

- Амортисьорна вилка – гаранция 2 години.

- Предни и задни дерайпьори, превключватели, заден зъбен блок, курбепи, средно движение от марка “Shimano" гаранция 2 години.

3. Не се приемат за гаранционни, лесно изностващи се части като:

- гуми, вътрешни и външни, спици, накладки на спирачките, жила, всякакви центровки на джанти и скорости

 

Рекламациите по тази гаранция трябва да бъдат придружени с подпечатана от мястото на закупуване на велосипеда гаранционна карта с попълнена дата на покупката и отправени към оторизираните сервизи за гаранционно и извънгаранционно поддържане.

 

ДРУГИ УСЛОВИЯ

 

Тази гаранция не покрива козметични и структурни повреди, възникнали в резултат на небрежно отношение към вепосипеда, повреди в следствие удар или механично въздействие, небрежност на потребителя, неправилно сглобяване, поправки от неоторизирани лица, модификации, промени по конструкцията, неправилна експлоатация. Фирмата ще ремонтира или замени за своя сметка всяка част или целият велосипед, показал дефект, според условията на тази гаранция. Този велосипед не е предназначен за скачане от рампи, акробатични изпълнения и други подобни рискови условия на използване. В тези случаи, потребителят единствен носи всички рискове от наранявания, повреди и други загуби, които може да възникнат при подобна употреба.

 

Чл.119.т.1 - правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 115, и посочва ясно, че търговската

гаранция не оказва влияние върху правата на потребителите, произтичащи от гаранцията по чл. 112 - 115, и

по-точно, че независимо от търговската гаранция продавачът отговаря за липсата на съответствие на

потребителски стока с договора за продажба съгласно гаранцията по чл. 112 - 115

 

ГАРАНЦИОННО ОБСЛУЖВАНЕ

 

В случаи на рекламация, се обърнете кьм сервизите, чиито адреси са посочени на картата за отстраняване на възникналия дефект. Те са компетентни и длъжни да ви окажат необходимото съдействие.

 

Гаранцията важи само при представяне на настоящата карта.

 

Чл. 122 от ЗЗП . Потребителят има право на рекламация за всяко несъответствие на стоката с договореното, включително за стоки втора употреба, когато след доставката, при при първиначалния преглед или при съхранението, монтажа,изпитванията или експлоатацията са открити НЕСЪОТВЕТСТВИЯ с договора за продажба.

 

МОНТАЖ НА ВЕЛОСИПЕДА

 

Настоятепно Ви препоръчваме, закупеният велосипед да бъде монтиран от

квалифициран техник с подходящи инструменти.

Неправилното монтиране на велосипеда е много опасно и може да доведе до загуба

на контрол на управлението и сериозни и фатални наранявания

Гаранцията важи само при монтаж, извършен по настоящата инструкция.

 

 

 

 

ИНСТРУКЦИЯ ЗА МОНТАЖ и ЕКСПЛОАТАЦИН НА ВЕЛОСИПЕДИТЕ “ОРИКС

/в гаранционен период/

 

I. М0НТАЖ

 

За да се подготви велосипеда за експлоатация е необходимо да се

извърши следното:

 

1.3атягане на кормилото посредством централния болт, като се внимава всички жила да са разположени пред кормилното копче и да не са оплетени.

Кормипото не трябва да се монтира по-високо от белега, обозначен

върху копчето му.

 

2.3атягана на седалката на такава височина, че краката на водача, седнал на седалката и стъпил върху педала в най-допно положение да е почти изправен.

 

3.При велосипедите, на които е демонтирано предното копепо същото се монтира на предната випка, като предварително се поставят специалните шайби така, че зъбчето им да влезе в отвора на вилката. Преди затягане на гайките на оста, се внимава предното копепо да е разположено симетрично (на равно разстояние) от двете рамена на вилката.

 

4.Монтиране на педалите

Внимание !!! Десният педап има обозначение "R” щамповано на оста. Той е с дясна резба и се завива надясно. Левият педал имаобозначение “L”.

Той е с пява резба и се завива наляво. Педапите се затягат здраво със специален ключ, като се внимава дебелината на ключа да непречи на пълното завиване на педалите!

 

*ВНИМАНИЕ: Недоброто затягане на педалите води до разбиване на резбата на курбелите, което не се таксува като гаранционен дефект!

 

5.Напомпват се гумите според теглото на водача, като се внимава да не се надвиши максимално допустимото налягане, означено от страни на всяка гума.

               При положение, че водача е седнап на седалката, всяка една от двете гуми на велосипеда при допира си със земята не трябва да се смачква повече от 1/3 от височината на профила на гумата.

 

II. ЕКСПЛОАТАЦИЯ

 

При експлоатация на велосипедите “ОРИКС" трябва да се спазват следните изисквания:

 

1.Напнгането на гумите да се поддържа винаги в границите съгласно

т.5 от инструкцията за монтаж.

Неправилно напомпаните гуми водят до затруднено движение и до увреждане на гумите!

При спукване на гума особено важно е след залепване при монтажа на външната гума върху каплата контролната окръжност, отбелязана от страни на гумата да се показва равномерно над каплата.

Каплата не трябва да закрива никъде контролната окръжност.

 

2. След продължителна експлоатация може да се появи хпабина в лагерите на велосипеда, която се отстранява от специалист, защото пренатягането води до сериозни повреди.

 

3.При износване на накладките на спирачките, същите се натягат посредством развиване на кухите болтове, намиращи се на ръкохватките и последващо затягане на контрагайките.

При по-сериозно износване на накладките, същите могат да се приближат до каплата, посредством развиване на болтовете, държащи накладките към спирачната челюст лявата и дясната накладка трябва да са на еднакво разстояние от каплата.

 

4.При удар с последвало изкривяване на някоя от каплите, същата се центрова посредством натягане и отпускане на спиците.

Тази операция се извършва от специалист!

 

ОСОБЕНОСТИ ПРИ ЕКСПЛОАТАЦИЯ НА ВЕЛОСИПЕДИ СЪС СКОРОСТИ

 

1.Скоростите се превключват само в движение. като задължително се въртят педалите без да се ускорява велосипеда (не се прилага голямо усилие върху педалите).

 

2.Предавките се подбират съобразно наклона на терена и трениранноста на водача.

 

З.Не са препоръчва при потегляне (при максимално усилие) веригата да е разположена върху най-малкитв две зъбчатки (зъбни копепа) на задния блок т.е. върху някоя от двете най-десни аъбчатки.

 

4.Не се препоръчва продължително движение на такава предавка, при която веригата е разположена едновременно върху най-пявото (най- малкото) зъбно колело от предния блок и върху най-дясното (най-мапкото) зъбно колело от задния блок, както и предавката, при която

веригата е разположена едновременно върху най-гопямото (най-дясното) зъбно колело от предния блок и върху най-пяеото (най-голямото) зъбно колело от задния бпок.

Продължителното движение на тези две предавки, при които

веригата е усукана довежда да ускореното и износване.

 

5.Върху предният и задният дерейпьор (апаратите, преместващи веригата върху зъбчатките) има по 2 броя ограничителни винтове, определящи крайно ляво и крайно дясно положение на дерейпьорите, така, че веригата да не пада от зъбните колела, както и да е възможно превключването на веригата върху най-крайните зъбни колела в блока.

Винта с означение "Н" ограничава движението на дерейпьорите до крайно дясно положение.

Съответно винта с означение ”L“ ограничава движението на

дерейпьорите до крайно ляво положение.

Тези винтове са настроени от производителя и не трябва да се въртят без нужда.

 

6.При експлоатация на велосипеда, чиито скорости не са фиксирани е възможна появата на шум при движение, когато веригата не е настроена точно върху оп редепеното зъбно колело от задния блок.

Шумът се изчиства посредством леко натягане жипото на десния превключвател (разположен на кормилото), който командва задния дерейпьор, така, че веригата да застане върху точ но определеното зъбно копепо от задния блок.

При появата на шум, причинен от триене на веригата в предния дерейпьор, същия се изчиства посредством пеко натискане върху левия превключвател (разположен на кормилото), който командва предния дерейпьор, така, че веригата да не трие в него.

 

7.При експлоатация на велосипеди с фиксирани скорости е възможно при превключване на командните лостове, намиращи се на кормилото, веригата да не може да се изкачи на по-гопяма зъбчатка, при което се чува характерен шум.

В този случай се натиска още малко поста до превключване на предавката, след което се отпуска до връщането му във фиксирано положение.

При фиксираните скорости е възможно с течение на времето да се получи отпускане на жилата, преместващи дерейпьорите, така, че веригата да не се позиционира върху оп редепеното зъбно колело.

Степента на опъване на жилата се регупиоапосредством развиване и завиване на кухия винт в началото на жилата при излизането им от превключватепите на скоростите, които се намират на кормилото.

Жилото командващо задният дерейпьор може да се опъва и чрез развиване на кухия винт в края на жипото-при влизането му в задния дерейпьор.

 

ЗАБЕЛЕЖКА: Настройката на степента на опъване на тези жила е

извършена от производителя и регулироеъчните винтове не трябва да се

въртят без нужда!

 

 

"ОРИКС" Ви желае приятно изживяване по пътеките!