Меню
Вашите продукти

Планински велосипед ORBEA LAUFEY H10 27,5"

Планински велосипед ORBEA LAUFEY H10 27,5"
Планински велосипед ORBEA LAUFEY H10 27,5"
Планински велосипед ORBEA LAUFEY H10 27,5"
Планински велосипед ORBEA LAUFEY H10 27,5"
Планински велосипед ORBEA LAUFEY H10 27,5"
КУПИ ТОЗИ ВЕЛОСИПЕД с 0% лихва
Плати го на 6 или 10 равни месечни вноски
2,799.00лв

Опции

Лизингови схеми

tbi_logo bnp_logo unicredit_logo dsk_logo
3 месеца x 961.86лв. 3 месеца x 961.86лв. 3 месеца x 961.86лв. 3 месеца x 961.86лв.
6 месеца x 494.52лв. 6 месеца x 494.52лв. 6 месеца x 494.52лв. 6 месеца x 494.52лв.
9 месеца x 339.27лв. 9 месеца x 339.27лв. 9 месеца x 339.27лв. 9 месеца x 339.27лв.
12 месеца x 261.34лв. 12 месеца x 261.34лв. 12 месеца x 261.34лв. 12 месеца x 261.34лв.
15 месеца x 232.48лв. 15 месеца x 214.65лв. 15 месеца x 214.65лв. 15 месеца x 214.65лв.
18 месеца x 196.42лв. 18 месеца x 183.54лв. 18 месеца x 183.54лв. 18 месеца x 183.54лв.
24 месеца x 152.53лв. 24 месеца x 144.65лв. 24 месеца x 144.65лв. 24 месеца x 144.65лв.
При покупка онлайн на кредит, поръчайте продукта и преминете към финализиране на Вашата поръчка, като изберете метод "Покупка на изплащане/стоков кредит" и желаната от Вас схема за разсрочено плащане. Финализирайте Вашата поръчка.
*Калкулаторът и предложените погасителни планове са примерни и са поставени единствено за удобство и улеснение.

СПЕЦИФИКАЦИЯ

Спецификации
Рамка Orbea Alma Hydro Alloy, Boost 12x148, BSA BB, Internal cable routing.
Вилка Marzocchi Bomber Z2 120 QR, 15x110
Чашка FSA 1-1/8 - 1-1/2" Integrated
Курбели Forged alloy, 32t, Boost
Педали VP-229
Верига KMC X12
Обтегач Shimano XT M8100 SGS Shadow Plus
Команди Shimano Deore M6100
Венец Sun Race 11-51t 12-скорости
Джанти Mach1 Klixx 23c Tubeless Ready
Гуми Schwalbe Nobby Nic Perf, 27.5x2.35 TwinSkin TLR
Кормило алуминиево, размер 31.8mm. и дължина 720mm
Лапа Race Face Ride, Алуминиева, 31.8mm
Седалка Selle Royal Vivo Junior
Колче за седалка OC Mountail Control MC20, 31.6mm, Dropper Travel 100mm
Предна спирачка Хидравлична дискова Shimano MT410 с ротор 160 mm
Задна спирачка Хидравлична дискова Shimano MT410 с ротор 160 mm
Страна на произход Испания

ОПИСАНИЕ



Алуминиева рамка

Висококачествените алуминиеви сплави са най-широко използваният материал за велосипедни рамки, защото осигуряват най-добър баланс между ниско тегло, здравина, коравина, цена за производство и възможности за по-разчупен дизайн.

Интегрирани в рамката жила

Cable Inside System технологията се отличава и с нивото на защита, което осигурява за скоростната система. Максимална ефективност срещу външни атмосферни влияния, защита от повреди и не на последно място - лекотата и модерният дизайн

Конусовидно чело

Челната тръба с конусовидна форма увеличава коравината в предната част на рамката и в короната на вилката, а с това и в цялата кормилна област. По този начин се повишават стабилността и контролът при каране по пресечен терен. Липсата на външни чашки за лагерите дава възможност за по-малка височина на кормилото и по-изчистен външен вид.

Дерайльор DEORE

Задният дерайльор от серята Deore е надежден и достъпен като цена. Той използва повечето технологии от горните класове, включително успокоител за рамото. Когато успокоителят е включен, движението на рамото напред е по-трудно, което държи веригата по-опъната, за да не се лашка при силно пресечен терен.

Куха ос / изнесени лагери

Курбелите с куха ос и изнесени извън рамката лагери постигат по-ниско тегло на скоростната система, по-голяма коравина и са по-издръжливи във времето, защото размерът на лагерите е по-голям. В много отношения тези системи са и по-лесни за обслужване, поддръжка и ремонт.

Касетна задна главина

Понасят значително повече натоварване от въртенето на гумата и от ударите по неравностите на терена. Този тип главини са подходящи за планински велосипеди. Касетните главини са по-лесни за поддръжка.

Хидравлична дискова спирачка

Хидравличните дискови спирачки използват флуид (минерално масло или спирачна течност DOT) за предаване на усилието. Благодарение на това спирачната им сила обикновено е голяма, но се дозира плавно и лесно.

Спирачен апарат в задния триъгълник

Монтирането на апарата на задната спирачка между тръбите на задния триъгълник е перфектно решение за намаляване на загубата на спирачна сила и допълнителна защита на хидравличната система. Освен това води до по-изчистен външен вид.

Предна проходна ос / Boost

Проходната ос на вилката намалява значително усукването ѝ и по този начин се увеличава коравината на цялата предна част на велосипеда. Това прави управлението по-прецизно и стабилно, особено при силно пресечен терен и при интензивно спиране.

Задна проходна ос / Boost

Проходна ос на задната главина с размери 148х12 мм. Увеличава устойчивостта към странични и/или усукващи натоварвания.Този тип ос дава до 10-15% увеличение в коравината на задното колело. Увеличава здравината на задния триъгълник на велосипеда.

Вилка с въздушна пружина и масло

Вилките с въздушна (пневматична) пружина и маслена (хидравлична) амортизация са по-леки и позволяват лесно напасване към хора с различно тегло, защото налягането в тях може да се променя. Пневматичните пружини са прогресивни по природа, което подобрява контрола и сгъването при силни удари.

Помпа за предна вилка, шок /опция/

Помпа за амортисьори Beto Shockpump ви дава възможност прецизно да настроите налягането на вашата въздушна вилка или шок. Бързо и лесно задайте желаното налягане, благодарение на манометъра за фина настройка и прецизния винт за реглаж.

Tubeless ready (готови за безкамерна употреба)

Това обозначение може да се отнася както за каплите на велосипеда, така и за външните гуми. И в двата случая означава, че продуктът е тестван и годен за употреба като част от безкамерна система, т.е. без вътрешна гума. Вместо нея, във външната гума се налива малко количество запечатваща течност, която запушва малки пробиви и уплътнява борда на гумата към този на каплата.

Френски вентил (Presta)

Може да се каже, че това е традиционният вентил за велосипедни гуми. Отличава се с по-тънко стебло и с глава, която има отвиващо се капаче, чрез което може лесно да се изпуска въздухът. Съвместим е с всички велосипедни капли, но ако искате да напомпате гумите си на някоя бензиностанция, ще ви трябва преходник.

Напишете мнение

Забележка: HTML не се потдържа!
Лош Добър
Тест за сигурност